Saturday, September 26, 2009

SELAMAT HARI RAYA...


7 Syawal 1430 Hijriah. Alhamdulillah... Rupa2nya dah seminggu kita semua umat Islam menyambut hari kemenangan, hari kegembiraan setelah sebulan kita semua berpuasa. Aku mintak maaf kerana lama tak update blog ini sebab aku ingat nak transfer gambar tapi tak ada wayar, so kenalah tunggu tiba di universiti. Alhamdulillah... tadi dah selamat sampai ke kolej after 15 jam perjalanan. So, bila dah sampai ni, aku terus jelah upload gambar ni.



Gambar1: Aku yang latest



Gambar2: Anak saudara aku, Amirul



Gambar3: Anak saudara yang lain2.




Gambar4: Ayah.




Gambar5: Juadah pagi Aidilfitri.



So, aku dengan ini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin...


1 comment:

  1. tu mesti rendang ayam yg tlh memikat hati ku ekeke.. wah raya sakan, selamat hari raya dik.. maaf ye kalo ada n3 yg tak kenan dihati

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...:: Facebook ::...