Saturday, December 5, 2009

SELAMAT HARI JADI...



18 Zulhijjah 1430 Hijriah. Sudah lama aku tak update blog ini, bukan taknak update tapi kekangan masa dan connection internet yang slow menjadikan terasa malas untuk update. So, sekarang ini aku dah berada di universiti, boleh la update blog aku ni. Ok, kali ini aku nak story tentang sambutan harijadi aku yang diadakan di Segamat pada 30hb November lalu.

Actually, aku jarang sambut harijadi ini apatah lagi bersama family, kalau ada pun dengan kawan2 aku je la. So, kali ini family belah kakak ipar aku buat sambutan ini juga bersempena dengan 2 lagi orang yang turut menyambut harijadinya. So, kira sambut untuk 3 orang sekaligus la.

Sorang lagi adalah kakak ipar abang aku dan seorang lagi adalah anak saudara kakak ipar aku, so kat atas kek itu ada 3 nama la. Majlis dibuat secara simple2 jela, buat BBQ kat halaman rumah. Suasananya ok, maklumlah, aku ini suka memerhati dan menikmati suasana sesuatu tempat.

Antara menu yang menjadi hidangan adalah BBQ (ayam dan daging), french fries, sumi (jeli) dan kek. Walaupun simple sahaja tapi bagi aku ianya cukup bermakna. Mengingati tarikh harijadi aku pun sudah cukup aku hargai, tak perlu buat sambutan dan beri hadiah pun. Yelah, bila kita mengingati harijadi, itu menunjukkan orang itu concern dan take care terhadap kita. Itu yang aku hargai.

So, aku pun taknak bercerita panjang tentang sambutan ini, tapi apa2 pun aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang wish harijadi aku samada melalui FB ataupun SMS ataupun meraikannya di Segamat, Terima kasih banyak2, semoga anda semua juga sentiasa panjang umur dan dimurahkan rezeki oleh Allah SWT. Insyaallah...



Gambar1: Dah nak habis pun



Gambar2: Kek harijadi



Gambar3: Menjamu selera



Gambar4: Tengah cari makanan



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...:: Facebook ::...